Thursday, March 19, 2009

yeah .

Thursday, March 19, 2009
well , aku udah terbiasa sekarang . mm , lebih tepatnya MULAI terbiasa . hei , kamu . aku ngga mau tergantung lagi sama kmu (maksa nii ngomongnya) . oke , emg sekarang aku belom sepenuhnya lepas , but i'll try . biar kita jalan sendiri sendiri . aku yakin kmu bakal dapet yang amat sangat jauh lebih baik daripada aku . aku tau , kmu jugag gamaw tergantung lagi ma aku (kayak yg kmu bilang beberapa hari lalu) . entahlah , aku ngerasa malu aja sempet mohon mohon sama kmu . rela ngambil resiko gede buat kmu . tapi udahlah , emg dari awal aku yang bikin keputusan . aku mau tanggungjawab ma omonganku .

heii , kamu ! take care ..

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates